Visa ett inlägg
Gammal 2013-10-03, 15:16   #27
Pilkast
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Oväntat där Nej men trodde av någon anledning att du skulle rösta på något mera etniskt nationalistiskt parti orienterad parti än vad SD är , men du kanske ska lägga din röst på Gustav Kasselstrand?

Intressant att se hur många procent av rösterna SD får och likadant hur det går får ND och SVP, de sista borta åtminstone ha en liten chans att få något mandat i en liten kommun typ Grästorp eller Emmaboda.

Nja, håller mig först och främst till de som snabbast kan göra något som helst åt den katastrofala nedmonteringen av det svenska samhället. Det må vara att de inte kan göra mycket, men hellre något än ingenting...

Att jag senare går över till något mer extremt alternativ är inte alls omöjligt - vill bara se att SD växt sig starka nog att göra en skillnad först. ND och SVP kommer nog att växa successivt iom SDs framgångar - 2022 finns något av dessa alternativ i Sveriges Riksdag... Om vi inte först hunnit bli ett islamistiskt/muslimskt kalifat...

Nja, Åkesson är kung, i min bok, fortfarande - men med Kasselstrand som en giftig runner-up...

SD 2014 - mot +15%... Spelar ALLT med SD mot klabbet...!
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...

Senast redigerad av Pilkast den 2013-10-04 klockan 11:18.
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat