Visa ett inlägg
Gammal 2013-10-03, 20:05   #52
grejmo
 
grejmos avatar
 
Reg.datum: aug 2012
Ort: Stockholm
Inlägg: 45
Sharp$: 364
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Om de i varje omröstning lade ned sina röster - skulle detta vara ett ansvarsfullt sätt att försöka vara med och påverka, tycker du...? Är man i vågmästraroll så får man ta lite här och man får ge lite där - går ju aldrig att föra sin egna partilinje med så få mandat...

De är ju emot höjd skattegräns för höginkomsttagare och för ett femte jobbskatteavdrag som gynnar de med mindre i plånboken, kanske inte de med minst, men de skall faan inget ha heller - stupstocken nästa. Pensionärer är värt att satsa på, precis som SD vill göra...

"Den ariska artens överlevnad" tjänar hela världssamfundet på... Eller tror du på det mångkulturella gyttret som sprider sig likt dynga över världen och särskilt Europa och Norden, just nu...? Nämn några lyckosamma smältdeglar där multikulturalismen varit framgångsrik, utan segregation och dylikt skit som följer i dess väg!

SD 2014
Well. Är man ute efter att hjälpa dom som har det svårt i samhället (ex. pensionärer) så är kanske inte skattesänkningar för redan välbeställda människor ett kort man ska spela.

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Eller så kan man kanske ta och lyssna på vad partiets företrädare säger och skriver? Samtliga partiers partiprogram är intetsägande, oprovocerande dravvel.


Fina ordföranden ni har i era led.
Well, Hurtig fick avgå direkt efter detta, det accepteras alltså inte av Ung Vänster (obs ej Vänsterpartiet). Vem den andra typen är har jag ingen aning om.
Och självklart finns det idioter i alla partier. Jag drar inte alla i SD över en kant pga alla dumma uttalanden som vissa representanter dragit.

Men tråkig syn på ideologi får jag säga. Personligen anser jag att partiprogram förklarar ett partis ideologi. Det är ett styrdokument för politiken man för. Kanske inte fungerar så i de partier du varit med i men.

I övrigt tror jag att jag nöjer mig i den här tråden.
Rasbiologiskt dravel a la 30-tal klarar jag mig utan.
__________________
En smart och rolig signatur
grejmo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat