Visa ett inlägg
Gammal 2013-10-03, 20:23   #53
maddmax
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av grejmo Visa inlägg
Well, Hurtig fick avgå direkt efter detta, det accepteras alltså inte av Ung Vänster (obs ej Vänsterpartiet). Vem den andra typen är har jag ingen aning om.
Och självklart finns det idioter i alla partier. Jag drar inte alla i SD över en kant pga alla dumma uttalanden som vissa representanter dragit.

Men tråkig syn på ideologi får jag säga. Personligen anser jag att partiprogram förklarar ett partis ideologi. Det är ett styrdokument för politiken man för. Kanske inte fungerar så i de partier du varit med i men.

I övrigt tror jag att jag nöjer mig i den här tråden.
Rasbiologiskt dravel a la 30-tal klarar jag mig utan.
Om jag är eller varit med i ett politiskt parti är irrelevant. Jag har inte uttryckt några sympatier eller stöd överhuvudtaget för något enskilt parti/ideologi i denna tråden (och definitivt varken ND, SvP eller SD).

Men visst, jag kan ta ett exempel på varför jag inte har något förtroende för VP.
Citat:
När nu Sverigedemokraterna har valts in i riksdagen är huvudutmaningen för Vänsterpartiet att förhindra att andra partier övertar deras människosyn och dagordning. Ett rasistiskt parti i riksdagen är illa [...]
Är Sverigedemokraterna enligt dig ett rasistiskt parti (uppenbarligen tycker Vänsterpartiet det eftersom det står med i partiprogrammet) och i sådana fall varför?
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat