Visa ett inlägg
Gammal 2013-10-03, 20:56   #54
Overplayer
 
Overplayers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 327
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Vad är detta?

Tittar in här för första gången på ett bra tag....

För mig är det helt sjukt att det kan existera en tråd där rent rasistiska och nazistiska åsikter får vädras helt öppet.

Jag har judisk bakgrund så jag antar att jag är lite mindre värd än de "etniska" svenskarna här?

Jag har också en bakgrund som statsvetare och det kan ju vara intressant att nämna att personer som dras till dessa högervridna partier med åsikter om människors olika värde pga hudfärg eller ursprung generellt har en lägre utbildning och en klart lägre lön än den genomsnittliga medborgaren i detta land. Det förklarar en del av de fördomar och den okunskap som driver dessa åsikter.

Utan att bli för långrandig så betalar jag, jag som klassas som en avart av högerextrema falanger, en skattesats som motsvarar klart mer än den genomsnittliga personen med dessa åsikter. Men jag är ändå en belastning i samhället.

Hade dock aldrig kunnat tro att man skulle låta människor gå loss på detta sätt här på Sharps.

Jävla underspels-åsikter!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Arizto (+10), Haltmathe (+10), Tomte (+10), joppe59 (+10), NicklasJ (+10), NiLu (+50), faremisch (+10), mdani (+10)

Senast redigerad av Overplayer den 2013-10-03 klockan 20:57.
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat