Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-06, 03:40   #190
Geezer

Geezers avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 463

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Ak Bars+0 @ 1.87 1u
Kom först ut till 1.56 på Pinnacle, några minuter senare uppe i 1.87. Jag kan inte förstå varför Salavat blir så upphaussade hela tiden. Visst, deras spel sista veckorna innan är det absolut bästa spel som jag sett i KHL denna säsong. Men i OS gick spelgeniet Zinoviev sönder, och i slutspelet har de bara gjort mig besviken gång på gång.
Jag trodde på dem igår och då hade de även 2-0 efter två perioder och hade fört spelet riktigt bra, men sen föll man ihop som ett korthus när Ak Bars började sätta ordentlig press framåt i tredje perioden. 2-0 lending blev 3-2 förlust i övertid.
Och jag tror det var dödsstöten för Salavat iår. Man ligger nu under med 3-0 i matcher mot regerande mästarna och har ny bortamatch i Kazan idag, jag tror inte de orkar prestera dne hockey som kommer krävas idag.
Egentligen kan jag tycka att raka 1an till 2.50 är ganska intressant med, men då Ak Bars kryssat en hel del i slutspelet så känns +0 till 1.87 ännu bättre.

Funderar även på Leksand+0 och Aik+1. Men ska ta och följa oddsutvecklingen där lite och fundera på dessa nån/några timmar till..

Senast redigerad av Geezer den 2010-04-06 klockan 03:52.
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng