Visa ett inlägg
Gammal 2013-10-04, 23:04   #30
Viroid

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Avd 1: Democrat har en bra chans. Skall man gardera den skall Bell med tycker jag. Har form och läge. Uranus de Tyrole skall också med på lappen. Bakspår på kort i Silver känns inte så hett, så jag hoppar gärna Ed You, Vendi och Notre Crown som annars är tre bra hästar. Kanske kan de dra på sig lite streck så man får lite grepp på kollektivet. En riktig kantboll här är Rocky Race som Per Linderoth skall köra.

Avd 2: Finish Future och Rite Passion är väl de bästa hästarna med bra läge. Rocky Reach är väl inte så dum, men Samuel Rehn från spår 12 tror jag inte på. Crusioux från spår 2, med Ulf Ohlsson i vagnen känns väldigt bortglömd, trots fyra raka ettor. Love Lini vann 6 raka i somras, nu har det häxat lite i ett par starter, men kapacitet finns.

Avd 3: Fungerar Nahar så vinner han, men det har hoppats mycket på senare tid. El Sueco, David Sisu och Device är tre bra hästar som troligen är de som gör upp om det om Nahar felar. Orechietti och Pastor Stephen står på bakspår, Up Date Hoss har spår 8 och de skall ha en hel del flax för att vara med. Jag tyckte Lennartsson var lite uppåt med Rakas, och jag ser Francais du Gull som en rolig kantboll.

Avd 4: Järvsö Rune har fått spåret innanför Hallsta Lotus, och om inte Erik vill släppa förbi Lotus så kommer han inte förbi första 500 i alla fall. Faksen Jr, Rino Dox och Timian Best skall med på lappen.

Avd 5: Svårt lopp, många med chans. Konsert Broline är väldigt bortglömd.

Avd 6: Highspeed Call är en bra häst, men Kaj Widell vinner inte så ofta på V75. OFV Continue kan en hel del, och skall streckas. Robben Bob från spår 8 är inte kul, hade kunnat vara singelstreck med bättre spår. Tycker inte man skall glömma bort Ypsilon Broline och Paradiserunner som har vettiga lägen och form.

Avd 7: Laurier Dag blir nog mitt singelstreck i morgon. Han har gått från klarhet till klarhet, och på hemmaplan och i Bronsdivisionen känns han ändå ganska het. Skall man gardera skall man titta på Naold Vox. Aztec Boko står helt fel inne, men oj vilken form han har. Kricken CD kan en del, och borde komma bra på det.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat