Visa ett inlägg
Gammal 2013-10-04, 23:24   #32
varulv

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6360
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
analys:

Uranus rygg ledaren(Democrat) öppnar sig när dödens blir kall sen klar
järvsö rune spets... de nadra medelmåttiga erik leker med den från spets
Vodka....mycket bättre senast än många inser såg loppet.... går bra varje gång... blåser av dem till slut.... hoppas det är jänkarvagn igen...
Tyko M... blir ruskigt tempo med robben med fl. Blåser till å det grövsta till slut ensam på målbilden...sport vi minns för något år sen...
Fan..Hade skrivit en lång writeup av alla avdelningar, sen lyckades jag komma åt en jävla tangent och allt försvann så jag orkar inte skriva igen.

Gillar dina outsiders i form av Tyko och Vodka..

Avd 1. Ed You spikar jag, blåser av dom tillslut.

Avd 2. Fick Finish F. klar av CG, antingen spikar jag eller låser med 12. Ska kolla lite med Båth också.

Avd 3. Nahar med skor, jag garderar hårt, Device från spets? Utklassade Kadett CD näst senast..

Avd 4. Hallsta som står fav efter kollik? Skrattretande i mina ögon. Faksen JR vinner!

Avd 5. Ston och lärlingar.. Jag helgarderar loppet. (Hanky lär ju vinna lätt bara därför)

Avd 6. Här kommer det bli idiottempo! Passa Zlatan Liss, Linderoth har form på grejerna. Svanstedts gamla hästar i ny regi har visat formtoppar också!

Avd 7. Jag älskar Tell me no lies imorgon, mitt förstastreck i loppet. Passa Örjan med Long night!
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat