Visa ett inlägg
Gammal 2013-10-05, 10:35   #59
Dreamis
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Värmland
Inlägg: 51
Sharp$: 1457
Standard

Mina funderingar inför dagens v7.

Hoppas hoppas att Uranus tar emot Democrat så länge han orkar. Bygger på det och sätter utgång på Ed You. Tar med 2,3,4,5,9 som gardering.

Finish Future får bli min andra utgång då jag tror han är bästa hästen. Rocky Reach är nog lika bra men läget. Om inte min utgång vinner har jag svårt att ranka bakom. Tar alla utom 9,10,11

Vart har man Nahar??? Device i spets?? Pastor Stephen på 2140m nä den tror jag inget på schas... Orecchietti om det blir tempo men vem ska sätta upp det?? Jag streckar 1-6 och 11... Sätter A-4,5

I kallblodsloppet låser jag på tre hästar. 2,6,9.... Tyvärr Hallsta Lotus din tid är förbi.

Hankypanky struken och vad händer nu när alla känner att de har chans?? Jag är skit tråkig och heltäcker. Sätter A på Henrik Svensson´s hästar, 1,3,8.

Här blir det fartfest. Jag bygger på att Robben kommer till ledning. Och han kan hålla undan. Men samtidigt är det bara fyra som kan vinna loppet. 2,7,8,9... Så varför krångla till det. Men A-häst blir Robben.

Här kommer min spik: Laurier Dag. Tar ställning då jag bara hittar ett motbud och det är en barfota dansande On Hold.

Är ej klar med alla B och C hästar än. Men grunden är så här.
Spik: Laurier Dag
En av två: Ed You och Finish Future
Låset: Avd4: 2,6,9

//Dreamis
Dreamis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat