Visa ett inlägg
Gammal 2013-10-07, 17:48   #48
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Olsson43 Visa inlägg
Gäller att spela emot tipsstjänsternas spikar.För vinner dom blir det totalt underbetalt då alla går på dom!
Spikar Steve Fourty och Leonas Kaiser.
Och tvärsom. Alla garderar femte nu när Reden rycker skorna. Bara att spika favoriten då mao...då garderar jag med Global Investment istället med jänk. Om Pelles är lite blöt till slut flyger han förbi hedershästen, oavsett tempo på loppet. Bara skräphästar med så Livi B vore intressant mtp det loppscenariot, men den har stått över och det ska klaffa rätt bra. Får Kim för sig att svara spets bäddar det gott för Goop också, men jag tvivlar på att han är såpass hårdför i just det här loppet.

Undrar hur det blir i sista, det är Flash Oak som ska ha jänken enligt Svanberg så det är väl fördel den? Speciellt som strecken sitter. Om inte nån hårddrar i spets och klarar hela vägen tror jag ändå en del på Björns favorit, spurten på Valla var det inget fel på och 13-tid med ett varv i tredjespår var ganska svettigt också!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat