Visa ett inlägg
Gammal 2013-10-08, 06:23   #19
maddmax
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag har visserligen varit borta från Sharps i ganska långa perioder åt gången men det har aldrig varit p g a att söka lyckan annorstädes. Jag har aldrig förstått de som rekar för att tjäna pengar. Är man en vinnande spelare i längden (om det handlar om annat än handboll i division 4 förstås) så bör ens egen vinst ha betydligt större betydelse. Personligen ser jag mitt rekskrivande som en chans att ge tillbaka något. Jag tycker det är en trevlig grupp människor (både på forumet och i chatten) även om folk har vitt skilda åsikter och förutsättningar när det gäller spelandet. Jag skriver hellre för tio personer som spelar 10 kronor spelet och droppar en rad i min tråd då och då än för 100 anonyma som spelar för tusenlappar.

Jag har inga bra förslag på hur vi kan få upp aktiviteten men tycker definitivt att reksystemet/tävlingen är något positivt. Det är fortfarande tidigt än så att fixa och trixa för det optimala resultatet är nog bara vettigt.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grnvit (+5)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat