Visa ett inlägg
Gammal 2013-10-10, 00:35   #2330
Boone
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Säger väl allt att bwin vann årets spelbolag på eGR för bara ett par år sen?

Hittar ingen information på deras sida nu, men jag är ganska säker på att tidigare år har man kunnat nominera sig själv och sen bara betala för evenemanget för att vara med i tävlingen. Säkerligen vill Holms dra av på skatten för en 'tjänsteresa' då dessa utdelningar, som så många andra, bara är till för ryggdunkande med tillhörande PR för blåbärsbolag/sidor.


Edit:
Citat:
Entries for the 2013 eGR Operator Awards are now closed!
Jorå som jag trodde. Man anmäler sig själv och sen får man smäcka ut med £2,895 + moms för ett bord om man blir 'utvald'

Kriterierna:
Citat:
GAMING COMMUNITY SITE
The judges will reward the community site that not only offers the best traffic, lead generation and ROI for programs, but that has also shown intelligent use of social media, effective retention strategies and allowed extensive player interaction.

Key criteria include:
• A well thought out and well executed strategy
• Good quality traffic and lead generation
• Innovation and entrepreneurialism
• A marketing partner approach
Märk "ROI for programs" och inte "ROI for players" helt enligt Rekatochklarts strategi. Deras otroligt banbrytande gästbok räknas säkert som innovativ och alla dessa avstängningar de gör kan säkert anses falla under "player interactions". Holms får börja kyla champagnen.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat