Visa ett inlägg
Gammal 2013-10-10, 11:32   #21
Serj

Serjs avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 5284

NFL 2019
Stats: 79 - 82 - 4
ROI: 98.72%
Vinstprocent: 49.07%

Standard

Jag är student med allt vad det innebär i form av mängden fritid men känner ändå att det är svårt att klämma ur sig mer än tre rekar per månad (har hittills bara skrivit två) för som många säger så tar det lång tid att skriva en bra rek och samla all nödvändig information. Sen lär det ju vara flera med mig som kanske bara har en sport där de känner att de kan bidra med nånting och att hitta sex riktigt bra spel per månad kan då vara svårt.

Jag håller med om att det lilla jag rekat hittills gör man för egoboosten, kommentarerna och för att hjälpa till och ge någonting tillbaka till forumet även om prispengar såklart är trevligt. Men om prispengarna ska fungera bra och inte samma personer ska ta hem det varje månad genom att posta enligt minimikravet så tror jag att kraven på deltagande måste sänkas, kanske enligt förstapostens modell med "betalt per rek" eller att man bildar någon form av elit- och amatörrekare enligt hakanws modell. Men hur man då ska förhindra inflation och skitrekar vet jag inte.

Jag tycker rektävlingen är ett trevligt inslag på Sharps och ser fram emot att se hur den eventuellt kan förbättras.

Tillägg: Att resultatet av spelet ska spela roll med någon form av poängavdrag/tillägg tror jag kan vara en bra idé då det i det långa loppet kommer att skilja agnarna från vetet.

Senast redigerad av Serj den 2013-10-10 klockan 11:33.
Serj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat