Visa ett inlägg
Gammal 2013-10-10, 18:34   #582
Grnvit

Grnvits avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

2013-10-10 19:00ElitserienSkelleftea AIK vs Joakim Lindström MÅLSKYTT MÅL FT 6.5 3.750

Är tvungen att dela med mig utav ett spel som det är kanonvärde i enligt mig.

Joakim Lindström är delad tvåa i poängligan med tretton poäng (5+8) på tio matcher. Tillsammans med framförallt Möller och Ericsson har de producerat fantastiskt bra vilket behövs då en stjärnspelare som Holloway inte presterat vad man räknat med.

Lindström har mest istid i laget vilket är väldigt ovanligt för en forward. Även väldigt intressant då han inte används överhuvudtaget i BP. Det säger mycket om hur stort förtroende Skellefteå har för hans offensiva kvalitéer och det är väldigt sällan som han inte levererar poäng.

I förra matchen borta mot Modo hölls han lika högt hos Unibet som han gör idag. Väldigt märkligt då en hemmamatch mot ett just nu uselt HV71 ska vara lättare på förhand vilket även oddsen säger. 1.62 odds är marknadshögsta på en rak etta medan man i bortamatchen mot Modo låg på c.a 2 i odds. Lägg därtill att han gjorde mål i matchen.
Räknar man på detta är det inte konstigt man blir förvånad att oddsen inte är lägre på Lindström i kvällens match.
Jag räknar med 3-4 mål utav Skellefteå mot ett HV71 som befinner sig på jumboplats utav förklarliga skäl. Visst finns det tillfälligheter, men jag räknar inte med att HV sprattlar till och täpper igen mot ett sylvasst Skellefteå.

Joakim Lindström som målskytt värderar jag så lågt som 2.8. Spelar 6.5/10 U till 3.75 odds.
Med ett sånt överodds kan det tyckas märkligt att jag inte maxspelar 10/10 U, men jag kan återkomma senare angående hur jag värderar unitinsatserna. Tills dess får ni själva värdera lite på egen hand (om någon nu tycker spelet är intressant), för i flesta fall skulle nog många värdera detta till en maxinsats.

Ha det bra!

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Grnvit den 2013-10-10 klockan 22:29.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat