Visa ett inlägg
Gammal 2013-10-10, 19:06   #584
Grnvit

Grnvits avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Vad tror intelligentsian är på sharps, inom hockey, om matchen Örebro-Brynäs... Jag har en stark känsla för Brynäs och detta "bygger" jag på att de kommer från en mycket stark tredjeperiod mot Färjestad där de klämde in fem mål och att Örebro "troligtvis" spelat över sin förmåga i sin comeback i den högsta ligan - ett icke oerkänt faktum att många nykomlingar gör...

Brynäs dessutom bra borta...

Nu tar det stopp för Örebro, eller?
Såg inte matchen mellan FBK-Brynäs men enligt tränaren Tommy Jonsson var de missnöjda med prestationen i helhet, även om sista-perioden var fantastisk sett från BIF-ögon och resultatet likaså.
Jag har faktiskt en ganska stark känsla för Örebro. De har krigat något fruktansvärt och jag tror inte bara det är någon nykomlingsfaktor som spelar in där. Det är svårt att överlista ett så hårt arbetande lag och som spelar så uppoffrande som Örebro har gjort så här långt.
Visst, det ska mycket till för att man ska hålla ihop det i en så pass långdragen serie som SHL är, men jag tror de kommer hänga kvar länge och den där bottenplaceringen som alla trodde på känns ju väldigt avlägsen just nu.

Kan dock inte låta bli att blunda för Brynäs PK heller till 2.24 hos pinnen. Det oddset sticker ut för mycket för att lämna.
Vi håller tummarna för Brynäs ikväll!

Ha det fint!

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+5)
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat