Visa ett inlägg
Gammal 2013-10-10, 20:44   #50
sandro
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 907
Sharp$: 488
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Det kommer nog inte lösa några problem, bara skapa nya när robotspelarnas system minskar lite till, men kanske börjar komma från flera håll istället.

Tar man dessutom i riskerar man ju att en och annan vanlig svensk spelare, som ATG har fina marginaler på, stängs ute.

Håller med, detta kommer inte lösa något egentligen, inlämningen kommer bara spridas på fler konton och dom håller sig inom ramarna.

Finns egentligen ingen bra lösning på det hela då dom hela tiden kommer hitta vägar att gå runt det på.

* Började med att dom fick ut sina pengar utan problem

* En varning infördes men första gången man gjorde det fick man trots allt ut
pengarna, vinster stoppades endast om spelaren hade fått en varning innan

* Nu ska en gräns på antal system sättas vilket innebär att det kommer fortsätta precis som innan bara att det sprids på fler personer som lämnar in

Uppenbarligen är detta sättet lönsamt att spela på annars hade dom inte fortsatt att göra det och en gräns för antal kuponger kommer som sagt va inte förändra något alls i det stora hela.

Nej jag står fast vid att jag fortsatt håller tummarna för att något bolag på nätet, tex betsson,unibet,bet365,expekt mfl snart drar igång något eget när det gäller trav.

Jag tror inte att det kommer dröja allt för länge, det finns pengar där att hämta för bolagen.

Betsson testar ju tex även dom "stryktips" nu precis som många andra bolag och spel liknande bomben har en del bolag också så att spela system på travet lär vara möjligt väldigt snart.

Sedan spelar det mindre roll vad folk här inne eller på andra ställen säger, det är oundvikligt att det kommer komma till spelbolagen snart.

Senast redigerad av sandro den 2013-10-10 klockan 20:46.
sandro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat