2013-10-11, 09:19
|
|
|
Banned
|
Citat:
Ursprungligen postat av one
Sverige-Österrike
En match Sverige är piskade att vinna för att slippa hoppas på mirakel i den sista omgången. Zlatan visar stigande form vilket är oerhört viktigt för Sverige, dessutom har Österrike inte imponerat på bortaplan. 1,2,3-0,1
England-Montenegro
En viktig match för båda lagen, England för att behålla förstaplatsen i gruppen och Montenegro för att hänga på topplagen. England har varit riktigt starka på hemmaplan med 2-1-0 och en målskillnad på 10-1. Montenegro saknar en del spelare till kvällen men stoltserar med en fin bortasvit 3-1-0 och 9-1. Jag tror dock England är starkast ikväll. 1,2,3-0,1,2
Slovenien-Norge
Om något av lagen förlorar den här matchen får man ge upp slaget om andraplatsen i gruppen. Norge vann hemmamatchen med 2-1. Jag tror på omvända siffror idag. 1,2,3-1,2
Tyskland-Irland
Inget snack om vilka som är favoriter i den här matchen, Tyskland säkrar gruppsegern om man vinner och Irländarna kan endast nå andraplatsen i teorin. En del avbräck framåt för tyskarna men här ska man vinna ändå. 1,2,3-0,1
|
Mycket vettigt, ser inget att tillföra. Det jag skulle kunna komma med som förslag är isf att vi ställer ett krav på att antingen Montenegro lr Irland nollar. Då får vi kanske råd med ngt "onödigt" tecken som kan höja utd ytterligare.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|
|
|