Citat:
Ursprungligen postat av sandro
Teoretiskt sett skulle jag alltså få lämna in 5000 stycken OLIKA enkelrader på 5000 kuponger för en total kostnad av 1250 kr på V86 , men det är tvärstopp om jag vill lämna in en 5001.e rad för 0.25 kr?
Självklart känns det ju helt klart onödigt att göra som jag skrev men vill bara veta om det är så det kommer fungera?
Eller 50 spelare som pratar ihop sig och lämnar in 101 system / person en V75 eller V86 omgång skulle få sina eventuella vinster "frusna" om det kommer fram att dessa 50 personerna har lämnat in 5050 system tillsammans??
Vet att det jag har skrivit här är löjligt men vill bara se så man har förstått det hela på ett korrekt sätt.
|
I det första fallet har du solklart brutit mot reglerna, ja. Om det blir automatiskt nekat på en gång om den 5001a kupongen lämnas in manuellt, och inte i fil, känns dock lite oklart just nu.
Det andra fallet kan väl knappast vara skäl för nekande, om inte annat är bevisläget svårt. I HPT har jag gjort så att systemet splittas upp i flera filer efter de nya gränserna så att respektive/grannen/spelbolagskompisen kan lämna in fil 2, 3 osv. Det finns ju inget som knyter ihop två olika kupongfiler.