Visa ett inlägg
Gammal 2013-10-14, 16:51   #344
HL333982

HL333982s avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 1331

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lade ett livebet på en match som jag visste var felsatt. Hemmalaget hade ett rött kort som Bet365's system inte uppmärksammat. Oddset på bortalaget var där 1,6 när det borde varit ca 1,1 (de ledde med 1-2). Matchen slutade 4-4 och mitt bet bommade. Blev därför glad när detta mail damp ner:

Hej,

Vi kontaktar dig angående spelet med referens: XXXXXXXXXXXX placerat till oddset 1.61 på Bangor City (Resultat efter fulltid Carmarthen v Bangor City). Efter en granskning visar det sig att spelvalet placerades till inkorrekt odds och enligt våra regler skulle spelvalet ha fastställts enligt det rätta oddset.
I detta fall har vi annullerat detta förlorande spelval som en goodwill.
Vänliga hälsningar
Team bet365

Glad i hågen rättade jag spelet som void istället för förlust och öste inombords beröm över Bet365 eftersom de flesta spelbolag i detta läge skulle låta spelet stå.

5 minuter senare fick jag detta mail:

Hej,

Vi ber dig vänligen att ignorera nedstående e-mail som skickades till dig av misstag. Någon eventuell ändring som gjorts på ditt konto har nu justerats tillbaka. Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för eventuella olägenheter orsakade.
Vänliga hälsningar
Team bet365

De har uppenbarligen granskat matchen och sett att oddsen var felsatta. Vad får dem att först voida alla spel för att senare låta dem stå. Mycket märkligt imo. Detta känns nästan ännu fulare än att låta spelet stå från början eftersom de då ibland helt enkelt har missat att oddset var felsatt. Här blir det så uppenbart att de låter spelet stå enbart för egen vinning. Jag kommer inte/kan inte driva detta vidare men vill ändå belysa problemet.

Synpunkter?

Senast redigerad av HL333982 den 2013-10-14 klockan 16:54.
HL333982 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat