Ämne: Allsvenskan
Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-06, 21:49   #1
Lemasive
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Allsvenskan


Jag ser många som förtvivlat slänger ut sig kommentarer om att man ska aldrig spela på AS igen och det är så hemskt. Men nästan alla spelar ju faktiskt fel här, i en så dålig liga som AS så är favoriterna aldrig ordentliga favoriter, den kallas ju alla-slår-alla-svenskan av en anledning. Det finns mycket pengar på att spela på underdogs här speciellt på våren, men det är väldigt mycket förutsättningar som skall stämma.

Man kan inte förvänta sig att en favorit går ut och vinner en match bara för att dom på pappret är ett bättre lag. Ligan är såpass svag att sådana spelare som kan leverera ständigt köps bort snabbare en tjockis äter 3-pack munkar.


Så vad bör man tänka på när det gäller allsvenskan då? Alla odds som är under 2.00 är dåliga odds, du kommer nästan garanterat gå - i längden om du försöker spela favoritspel i AS.


Spel som ofta kan ge en bra slant är handikappspel för underdogen, det är sällan det skiljer mer än 1 mål och du kan få riktigt bra odds. Spelbolagen är också väldigt dåliga på att sätta odds utav någon anledning så det finns mycket pengar att tjäna här.



Nu får ni jättegärna såga mig men vi kanske tillsammans kan ta reda på hur man kan tjäna bra med pengar på AS, jag känner att det finns ett rätt stort potential att lura spelbolagen på pengar.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat