Ämne: V4 E-tuna.
Visa ett inlägg
Gammal 2013-10-15, 13:46   #44
robfri
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Skrev just "oavsett resultatet idag"
Pers EGNA info på SS är oftast klockren och jag sätter fortsatt min högsta tilltro till honom själv, precis som med Åke. Ovanstående kunde ju inte ens informera korrekt om skorycket.

Här är Pers intervju

- Han håller bra form men är fortfarande ganska omogen och osäker och den senaste galoppen sätter vi upp på det kontot. Han känns annars allt starkare i jobben efter att han hade haft en kort paus innan senast och den här gången ska jag prova att plocka av honom alla skor runt om. Det är inte absolut säkert att det funkar, men jag tror så klart det, och om det gör det på det sätt jag tror så bör det vara en klar extraväxel för honom. Läget är dessutom intressant eftersom han kan öppna lite grann och jag gör ett rejält försök. Håller vi upp ledningen så tror jag att han har ganska bra chans att rinna undan trots ett par bra hästar på tillägg, konstaterar Per.
Skoinfon var det korrekt info på från per, medans han gav usel info om spetsstrid, där hade skötaren bättre svar. Som spelare kan jag lätt läsa mej till skoinfo, såvida atg sköter sitt att utläsa en spetsstrid där flera av kusarna är ganska orutinerade tycker jag dock kan vara svårare. Kort & gott, inte alltid skötarna ger sämre info än kusken.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat