Dagens Spel 7/4
UEFA - Champions League
Man Utd -0.5 vs Bayern Munchen
@ 1.833 4/10 Pinnacle
Hemmaplan, Old Trafford, här ska inte Bayern ha en suck trots att Utd saknar Rooney.
Sällan United hemma ligger på -0.5 till 1.80+, visst det är CL men här tycker jag Bayern är något överskattat. De vann förra mötet med hjälp av en hel del tur och visst, de går vidare på oavgjort men har svårt att se att de håller berlinmuren tät i 90 minuter. Kanske får äta upp det här men United har inte torskat två CL matcher i rad sedan 2006. På hemmaplan har de inte förlorat två i rad (serien+CL+cuper inräknat) sedans 2001. Jag tror fan inte på X2 idag...
Wales - Premier League
Neath Atlethic -
Port Talbot Town @ 2.50 4/10 Betfair
Neath Atlethic -
Port Talbom Town HCP +1 @ 1.45 5/10 Betfair (OBS: Trevägs-hcp!)
Walesderby, Port Talbot har full trupp att välja mellan och har vunnit samtliga fem senaste möten (varav två på bortaplan). Port Talbot har OK form med raden D-W-W-W-D senaste fem, Neath har formdipp med raden L-L-L-L-W. Neath's vinst i förra matchen kom mot Welshpool som är placerade på 15/18 plats, inte så jätteimponerande.
Till 2.50 testar jag med medelinsats, vet inte vad får Wales expert Abyss tycker om denna men vore kul om han backade den.
EDIT: Abyss har postat REK i forumet och spelar också rak 2:a men även andra spel på matchen!
Kombispel - Fotboll
PARLAY
Neath vs
Port Talbot Town X2
Clyde -
Alloa
@ 2.25 4/10 Expekt
En blandning av en ryggning samt en fegare variant av mitt eget spel, kör X2 på Port Talbot till 1.45 kombinerat med att Alloa vinner över krislaget Clyde till 1.55.
Totalt odds 2.25, rek på Port Talbot finns en bit upp eller en mer utförlig variant skriven av Abyss i fotbollsforumet, Alloa är ren ryggning så den rekas ej.
Ryggar
Det blir SharpsMLB + ev ngt IO lir om det postas, samt papaks NBA + MLB och fotboll från diverse cappers...
Baseball
Philadelphia Phillies vs Washington Nationals
Over 9.0 runs @ 1.943 4/10 Pinnacle (sharpsmlb)
Philadelphia Phillies vs Washington Nationals
Over 5 runs 1st half @ 1.926 (sharpsmlb)