Läste som snabbast igenom trådarna och ibland undrar jag om folk är seriösa när man påstår att en häst som Krångel är "tidig" i guld.... Blir mest mörkrädd och tycker genuint synd om den personen... Kan ju inte vinna många kronor på trav direkt.. Råder dig till att investera pengarna i en lottorad ist, eller leka fiskdamm.. du väljer..
Avd1: Aga Khan, känns i luften på samma sätt som inför Åby när Seabiscuit vann. Jag spikar!
Avd2: under open trot helgen så spikade jag Kaiser, sjuan gav 7.7 mill och detta kräk var den jag klev av på. Då liksom nu kördes den i spets och Kaiser är ett riktigt blötdjur till slut! Streckad på nära 70% är bara o tacka, allt annat rensar bra, för vinner det gör han inte. 11 OFV C. är ett måstestreck!
Avd3: körning mellan 3,7 bäddar för min A häst 6. Cap. Ås
Avd4: det jag vet är att jag vägrar betala för Lucky LZ från detta läge och hans oförmåga att starta bakom ryggar. 11 SN är min A häst.
Avd5: ND är klar enligt min Bergh kontakt, rätt trist info då vem som helst kan läsa sig till det. Romme är känd för att skrälla dock så jag hoppas på en fet gunga o streckar några till.
Avd6: Låser på 2,3,10
Avd7: Goop ska göra vad han kan för att ta emot AP, räkna med tempo. Vinner gör 11 MD som flyger över Rommes långa upplopp.