Citat:
Ursprungligen postat av putte64
Man blir lite förvirrad !
Har plockat kommentaren från Expresssen via en travsajt.
Antar Expressen får den på Tor.
SS kommentarer kanske är från Fre ?
Han får väl betalt från SS så det kanske är tillförlitligare ?
|
PERS kommentar på SS...
7 Alvena Pele (V75-7) Det har väl inte varit någon riktig karaktär på de här segerloppen på slutet men han har vunnit lätt och varit fin och det är ingen tvekan om att han är på vägtillbaka på allvar.
Ska man säga något negativt så är det väl att han kändes ännu finare på Gävle än senast, han kändes lite tyngre och inte fullt samma spänst då.
Men det var ju absolut ingen katastrof och det blev ju också ett litet annat lopp med full distans och fart hela vägen och han var inte lika uppspritsad som inför starten innan.
Jag tror att han går framåt ytterligare med ännu ett lopp i kroppen och jag är helnöjd med den utvändiga strykningen, nu ökar chanserna att han håller sig lugn och fin och då går det att ladda honom.
När han är så där lugn och fin så är det få som svarar honom, men jag gissar att Björn gör ett försök.
Min chans att vinna loppet är att ta hand om ledningen så jag kommer i alla fall att ladda det som går.
När vi väl kommit iväg är det ingen fara och från spets tycker jag att det är bra chans.
Kommer vi inte till ledningen sjunker chanserna avsevärt, och blir jag kvar utvändigt om Björns häst så vinner nog ingen av våra.
Barfota bak och samma grejer, hälsar Per.