Visa ett inlägg
Gammal 2013-10-20, 18:40   #500
Wagner

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2252
Standard

Saker jag inte förstår mig på - Del 13

Folk som fortfarande köper godis på flyg och färjor. Bara för att det var billigt för 30 år sen innebär inte att det är så fortfarande.

Geisha dark 230 spänn kilot och du måste köpa 300 gram. Själv köpte jag 100 grams kakor för 5 spänn härom veckan och det smaka inget vidare heller.

Daim nära på 200 spänn kilot om du köper exakt 300 gram. Karamellkungen har samma daim i lösvikt för en bråkdel av priset.

Att folk släpar hem lådor med öl kan man också ha synpunkter på. Men dom gör ju åtminstone en bra affär förutsatt att man inte dricker några extra på flygbussen hem. https://shop.inflightservice.se/IWOS...x?CategoryID=4

Tydligen har dom prisgaranti på hela sortimentet. Undrar vad det innebär?

Citat:
Vår idé är att det ska vara både enklare och billigare att förbeställa taxfree än att handla på flygplatsen eller på resmålet. Med stora inköp och låga driftskostnader kan vi pressa priserna och erbjuda prisgaranti på hela vårt sortiment.
Hitta jag nu.
Citat:
Om du mot förmodan kan köpa samma vara billigare på utreseflygplatsen i Skandinavien, betalar vi dig mellanskillnaden.
Ja dom ligger ju snäppet över Pressbyrån så det var inget vågat löfte.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat