Visa ett inlägg
Gammal 2013-10-23, 14:26   #26
Shooter

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39611
Standard

Regnade en del igår, lite bättre idag, men gråtrist och småblåsigt. Bör dock bli vettiga förutsättningar för årstiden då det ska vara uppehåll ikväll. Fin kvalitet på loppen och det ska nog kunna bli en vettig slant, även om det inte blir miljonutdelning.

1) Spik 7 - Trycker sig nog till spets och så är det över. Dreams Take Time borde släppa om den inte vill bli mosad.
2) Spik 5 - Tror även Amazon AM kan köra sig till spets. Donna Di Quattro är startsnabb, men viss galopprisk. Funderade lite på att ta några streck här och spika Molle C.D. i nästa, men det kan bli svårt för Redén från läget även om Molle är bästa hästen.
3) 4,5,9,12.
4) 1,2,5,7,9,11,12 - Skulle kunna skrälla här.
5) Spik 1 - Toppchans för Peter att få styra och ställa i ledningen. Treåriga ston är ju annars lite vanskliga, men jag singlar.
6) Spik 9 - Visserligen inte Åke i jollen, men hästen har imponerat. 53 % är taget!
7) 3,4,5,6,7,8,9,10,11 - Hoppas på en rensare här också. Tycker det är ett jämnt lopp.
8) 2,5,6,11 - Skulle kunna tänka mig lika många hästar till i avslutningen, men jag hoppas ringa in vinnaren på fyra streck.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat