Visa ett inlägg
Gammal 2013-10-23, 16:43   #6
Skeden
 
Skedens avatar
 
Reg.datum: jul 2013
Ort: Skåne
Inlägg: 100
Sharp$: 317

Egna spel
Stats: 33 - 26 - 0
ROI: 115.40%
Vinstprocent: 55.93%

Standard

Efter en bra dag igår så hoppas jag resultatet är med mig idag också! Hinner inte riktigt skriva så utförligt men en lite rek om mina tankar ska jag skriva om!

Ogiltigt spel-ID: 1775667


Tycker oddset är väldigt högt här på City mot ett CSKA som har rätt så dåligt form. Elm är en motor för CSKA men är tyvärr borta idag och ser då att dem blir ett hyfsat sämre lag fast elm inte riktigt haft någon superform på ett tag. Offensivt är man hemskt dåliga och har nollat i dem fem senaste ligamatcherna, blir kanske så även ikv?

Ogiltigt spel-ID: 1775670


United har haft en riktigt dålig start i ligan. Moyes ligger riktigt illa till efter helgen 1-1 fiasko mot Southampton och om man inte lyckas knippa 3 poäng ikväll och kanske tappar poäng mot Stoke till helgen då rycker han nog. Tycker ändå Sociedad är ett bra lag som brukar stå upp bra men om United verkligen går in med rätt inställning så ska man plocka denna vinsten, så enkelt är det.

Ogiltigt spel-ID: 1775672


Ogiltigt spel-ID: 1775688


Ogiltigt spel-ID: 1775689


Real Madrid mot Juventus är dagens bästa match. Spelar här en rak 1:a på Real för jag tycker verkligen de ska vinna denna matchen med en Ronaldo som har gjort 4 mål på de senaste 3 matcherna. Lägger även till spel här på Ö2.5 och Ö3.5
Båda lagen är väldigt mål glada och på Real senaste 10 matcher har man spelat 9 av dessa med Ö2.5 och Juventus har 6 av 10 Ö2.5. Så vi hoppas på en riktigt målfest som Real drar längsta strået i.
Skeden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat