Visa ett inlägg
Gammal 2013-10-25, 09:45   #207
slapshot
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 287
Sharp$: 385

slapshot ishockey 13-14
Stats: 24 - 55 - 1
ROI: 87.15%
Vinstprocent: 30.38%

Standard

Säsongen hittills har varit min kallaste period i mannaminne, därför jag inte slängt upp rejäla rekar utan placerat spelen i sheetet direkt. Har uppenbarligen saknat edge, vad det beror på kan man nog skriva en rejäl bok om. En idé är att reheln om 2 transor/lag har skrotats, tidigare har jag haft en uppfattning om åtminstone två tredjedelar av varje lag men jag har inte kunnat bilda mig en uppfattning om många av lagens nya transor.

Skita ur sig rekar utan edge är inget jag pysslar med, även om de kan vara välskrivna.
Liten ljusning den sista tiden iallafall, lagt fler live-bet då jag hittat bjudningar. Återstår att se åt vilket håll det går.


Uppdatering gällande spelet på Williams som poängligavinnare. Hela Västerås har gått knackigt offensivt, riktigt dåligt faktiskt. Ändå har Jeremy plockat 5+5 på 15 matcher, i nuläget 8 poäng efter ledande Bergström (KHK) och Tenute (MIF). Karlskrona har haft maxflyt med flera storsegrar, tror inte att Bergström kommer toppa särskilt länge till. Tenute har varit viktig för Malmös pp med 4+7 i den spelformen.

Västerås spelar skit, framförallt på hemmaplan. Fransson har stått på huvet och räddat många poäng åt laget. Det är en tidsfråga innan transorna kommer ges friare tyglar och möjlighet att producera, det går inte att snitta 1,87 mål framåt per match om man vill hålla sig kvar i toppen. Röster har höjts från alla möjliga håll, även Fagervall hintar om att han är less på spelsättet som Waltin spikade för 3 år sen.
Det kommer perioder framöver där Västerås kommer snitta 3-4 mål framåt och då klättrar Williams i poängligan.
slapshot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat