Samma här,och för dasen med flera. Lär svida kraftigt i plånboken.
Är ju lite utav en speedwaybana med rätt kort upplopp så det kan bli en rätt trist tillställning också.
V75 1 kan mycket väl vara spets och slut för Yield to none även fast jag kommer spela nummer 9. 2 och 4 bör också med om man garderar.
Andra kan Erik sitta bakom en rätt bra chans då Bill Bac är rätt osäker och Asterix inte speciellt snabb ut
3dje tror jag som tidigare nämnts mest på Perfekt Toll. Men skulle Alvena råka sprattla till ledningen så är det möjligt att den orkar vinna. 3,10,11
4 orkar jag inte titta på. Kryssar i ett gäng.
5 Här kommer en fåstartad favorithäst som börjar vakna till. Ett måååååste streck. Gitano. Bara lassa in och hämta ut.Kan ju dock bli en jättetråkig Looba som joggar hem det också

.
6 Seabuisqit eller seabuisqit. Plånboken får avgöra om det blir fler. 8,9,12 i så fall.
7. Open mind be ska tävla med huvudstång vilket säkert gör honom mindre strulig i kurvorna. Annars är väl det inte så mycket emot Prey Frontline.
Mitt vmsystem redan klart. Laxpotential så det räcker och blir över men antalen rätt kanske inte blir så många

9
1,4,6
10
1,3,4,6,7,8,11,12
13
6,8,9,12
3,9