Blondinwagge! Nää...
Föredrar små, korta, formbara damer och dom är företrädesvis icke blondiner. Fast den lär ljusa i
112 Aina är en pigg liten sak. Så hon har säkert färgat håret.
Bonde söker fru spelar jag in och kollar på när det är slut. Vilket osökt leder oss vidare till...
Saker jag inte förstår mig på - Del 14.
Folk som tittar på
live-tv. Bortsett från att man spar in 15-20 minuter/per timme på att spola inför själva programmet och självklart reklamen så är det ren hjärntvätt att behöva stå ut med. Helt i onödan dessutom. Folk i allmänhet har väl rätt tajta livspussel har jag förstått så varför straffa sig själv i onödan? Spelar väl ingen roll om man ser det man ska någon annan gång. Räcker ju att vänta en timme som i detta fall.
Inte ens det utan reklam tittar jag på direkt. Fler än en gång man börjat famla efter dosan när man inte hört vad GW mumlat om så det fick man sluta med. Travet på lördagarna är det enda jag tittar på live och det slötittar jag mest på. Jag är förmodligen den enda tittaren som inte spelat för en enda krona heller.
Ibland tvingas jag lämna fåtöljen och följa med på besök i civilisationen. När jag kommer hem till frugans syrra så står alltid TV-3 på och mal och mal och mal samma budskap var tjugonde minut. Efter ett par timmar är man helt mjuk i skallen och det ryker ur öronen.
Vem får åka hem först av spyan och allergikern då? Jag tippar på spyan (brukar ha rätt och givetvis igår också) för om jag minns rätt så är det han som saknar körkort också. Men aldrig har väl uttrycket
pest eller kolera varit mer träffande än på get-farmen. Gud vad hon måste ha ångrat att hon ställde upp när hon såg uppsamlingsheatet framför sig.
edit: kanske inte alla som tittar på Kvalitetsteve. Dåligt med bilder på snuttepullan men hitta en filmsnutt istället.
http://youtu.be/vHkL4ChPf54