Mina tankar i korthet:
V4-1) 1 Long Playing har blivit löjligt stor favorit! Mer en medhängartyp som inte vunnit på 17 försök i år och till över 70% bjuder jag på honom... 9 Illinois Rose har bra chans men jag dubblar med 5 Miskos Padus som blir svår att plocka ned om ledningen nås.
V4-2) 14 Wojtyla Gene hade jag sneglat på redan på förhand, men även om det är värde i honom nu till 15% så misstänker jag att han lär stiga sista timmen och risk att det blir ett visst kommundrag över honom då TT o möjligen någon fler skriker om honom. Öppet lopp där jag hoppar de mest betrodda och streckar två andra motbud istället! 13 Peking Duck var rejäl vid segern från dödens senast, och man får intrycket av att han tål o tåga i spåren! Dessutom barfota runtom nu! 12 Equal Qezi var tapper modell värre senast då man gick i 3.e större delen av loppet och ändå var det andrapriset som rök när galoppen kom dryga 150 kvar... Kajan upp istället för Jenny Mahoney känns helrätt!
V4-3) 3 Cali Maks blir storfavorit och ifrån bästa läget gentemot de tänkbara motbuden tror jag knappast han lägger och han känns som en motiverad "storis"
V4-4) Visst kan det vara så enkelt att det är dags för Down Force nu, men jag vill absolut se mer av honom innan jag vill gå på honom som megalampa! Tippar istället 1 Clandestino men streckar dem som jag anser kan vinna loppet.
Testar enbart en liten lapp idag.
1) 5,9
2) 12,13,14
3) 3 Cali Maks
4) 1,3,7,8,11,13,14
42 rader/84:-
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Alanya den 2013-11-04 klockan 11:58.
Anledning: stavfel :)
|