Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-04, 16:15   #530
kusagwa

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fuzzy_ Visa inlägg
Vad har jag missat? Hänger sällan på flashback längre så missar all paranoian. Menar folk att man pixlar brottslingar för att dölja hudfärgen? Är det inte uppenbart att man kan se hudfärgen på pixlarna ändå?
Jo det är det men varför pixla från första början? Självklart att hänga ut brottslingar där det är säkert att personen gått brottet (vilket jag har förstått det som att det är inte detta fall). Är en person misstänkt ge fan bild, oavsett om den är pixlad eller vilken hudfärg förövaren har.

Märks att tidningarna börjar bli desperata. Undrar hur länge det dröjer innan till exempel Fria Tider bli papperstidning? Är redan Sveriges bästa tidning, hade den haft sportsidor så hade den varit perfekt.

Så du menar att bry sig om sina grannar, vänner, familj osv är att vara paranoid? Nej fortsätter detta trams och idoti med invandring från tredje världen, HBTQ och feminism så är Sverige ett land att överge. Och nu så ska det börja sorteras in blattar in skolorna med.

Estland kanske kan vara nåt? De ser ut som oss och har som jag förstått i princip samma genupsättning som oss (oss = etniska svenskar) och en del snackar till och med svenska (förvisso enbart ca 1000 pers på ett litet område). http://www.friatider.se/estland-ska-...ltid-vara-vitt

Ingen fullt frisk människa kan väl påstå att MENAIT packet och övriga tredjevärlden invandrare har bidragit med särskilt mycket till Sverige förutom med gruppvåldtäkter, gruppmisshandlar, skadegörelse osv?

Förlåt Wagge om jag spammar din "blogg" () med politiska åsikter men så jävla irriterande att folk fortfarande tror på mångkultur och allt vad det heter. Men förhoppningsvis så kan vi rädda Sverige.

Och för att göra dig glad ska försöka uppdatera mitt Sportspelet sheet i slutet av december när jag har lov
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+5), Moffegrev (+30), Pilkast (+100)
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat