Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-04, 19:22   #12
KungKlave
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 224
Sharp$: 1028
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kirtap Visa inlägg
Var hittar man ditt SS för Alpint?

1.85 på Ligety var ett dåligt spel fanns 5-7 andra bolag med högre (190-195) och NB högst m 2.00

Riesch sa själv innan sölden att hon inte var 100% o aldrig varit bra i Sölden

Felix varit skadad och inte tränat ordentligt på hela hösten

Worley trivs inte i Sölden

Synd att jag inte såg dina inlägg innan start :(

Levi nästa!
Bra konstaterat!!! Riktiga skitspel i efterhand!

Har aldrig spelat på NordicBet. Men om dom oftast är oddshögsta på alpint så bör jag kolla upp det.


Har hittat några intressanta långtidsspel i skidskytten och längden. Två åkare som jag tror mycket på i vinter. Mäkäräinen har haft en bra försäsong, vunnit mot längdåkare på rullskidorna. Har hon blivit lite stabilare och bättre i skyttet så är hon lätt på pallen, och inte alls långt från vinst.

Unibet har 2.20 på att Cologna tar hem världscupen. Detta odds spelas hårt.

Cologna sägs vara i bättre form än någonsin, och har visat det genom olika fys och syreupptagningstester. Han har även vunnit rullskidstävlingar och löptävlingar, där motståndet kanske inte var det starkaste men ändå okej.

Visst kan Northug överdriva sina problem om sjukdom, men det finns nog allt någon liten sanning bakom dem. Och med ett litet bakslag så slår han inte Cologna över hela säsongen. Visst skulle Northug kunna ta fler guld i OS om han prickar formen, men Cologna är mycket starkare i Touren vilket ger massor med poäng.

Ser ingen annan som skulle kunna utmana Cologna utöver Northug. Legkov är urstark men inte lika all-round

Dessa är mina tre långtidsspel:

Ogiltigt spel-ID: 1799697


Ogiltigt spel-ID: 1799695


Ogiltigt spel-ID: 1799688

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Anonymous (+2)
KungKlave är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat