Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-05, 17:38   #55
Skeden

Skedens avatar

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 317

Egna spel
Stats: 33 - 26 - 0
ROI: 115.40%
Vinstprocent: 55.93%

Standard

Dagens Champions League spel:

Ogiltigt spel-ID: 1800709

Otroligt viktig match i kampen om andraplatsen i gruppen. Shakhtar är starka på hemmaplan men har inte riktigt vissa samma klass i år. Leverkusen vann med 4-0 på hemmaplan mot Shakhtar för 2 veckor sen och man vill verkligen vinna denna matchen därför vilade flera spelare i helgen. Jag tror Leverkusen är minst lika här och spelar Leverkusen, dock håller ner instatsen något.

Ogiltigt spel-ID: 1800711

Mitt United har verkligen kommit igång på riktigt och man ser att Moses börjar få lite ordning på laget efter en verkligen besviken inledning av säsongen. Visst man van precis över Sociedad men det va just då vändingen kom på riktigt och man har goda chanser att vinna efter att formen har tagit fart. Riktigt bra odds med!

Ogiltigt spel-ID: 1800720

City vann helgen match med 7-0 över Norwich vilket de flesta inte har kunnat missa! Man tar med sig detta till matchen idag och jag tror verkligen man gör minst 3 mål på Cska som har släppt till en del mål. Speciellt på hemmaplan är man riktigt vassa och har gjort 20 mål på de senaste 5 matcherna hemma!

Ogiltigt spel-ID: 1800724

Vann senast enkelt och det rullar på i ligan! Man vinner även ikväll för att säkra sin gruppvinst och frågan är bara hur många mål man vill göra ikväll! Noterbart är att robben avstår matchen men man har inte direkt svag bänk. Så här kommer det rassla till i nätet

Ogiltigt spel-ID: 1800728

PSG har vissat underbar form och helgens match utan zlatan sluta ju med en enkelt vinst. Så fast zlatan inte deltar så kan man mycket väl göra mål och man vinner enkelt med en Cavani i superform.
Skeden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat