Ämne: V86 uppnsack
Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-06, 17:11   #68
Pilkast

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sandro Visa inlägg
Kanske inget som hör hemma i den här tråden egentligen men vet att det har snackats om det i vissa trådar innan.

Går det att "fuldubbla" systemet genom att kryssa i alla hästar i alla lopp på V86 och sedan när någon blir struken så är den redan kryssad på lappen så kan man snabbt ta en annan som man redan ska ha med som första reserv om ni förstår hur jag menar?

Som nu när Lennartsson strök tex, hade jag haft en öppen kupong hos ATG.se med alla hästar i det loppet så hade jag ju i teorin kunna ta bort streck på alla utom Lennartsson efter strykningen och 2 hästar till samt kryssa i en av dom andra två som första reserv och fått till en "fuldubbling"?

På ett system som tex ser ut som följer : 1x1x3x3x4x4x4x4 med kostnad 576kr så kan man ju alltså ha fått till en möjlig dubbling av systemet genom att ha haft Lennartsson och 2 hästar till i ett av 3 hästarsloppen.

ett system med 1x1x2x3x4x4x4x4 hade kostat 384 kr så man får alltså till en möjlig chans till att dubbla systemet men för 192 kr ist för 384 kr extra som ett dubblat system egentligen hade kostat.

Kräver ju även att den som du sätter upp som 1.a reserv vinner också men chansen finns ju som sagt var att dubbla för en bråkdel av vad det skulle ha kostat egentligen.

Så sitt gärna med en kupong från Onsdag morgon med alla hästar i alla loppen så kan ni göra det samma när strykningarna rasar in

Regeln är alltid att sätta ut reserver i särskilt de lopp du garderar hårt - sätt då förstareserven på den du tror vinner - blir då någon struken får du in två kuponger om din häst med både streck och förstareserv på sig vinner...

Vad menar du med "öppen kupong"...? Om jag sitter med en kupong från onsdag morgon - skall jag INTE lämna in denna menar du, eller? Systemet måste ju vara inlämnat... Förstår tyvärr inte alls hur du resonerar... Kanske fattas en öl, eller två i mig för att få de små och få att röra på sig, hehe...

You´ll Never Walk Alone...

Senast redigerad av Pilkast den 2013-11-06 klockan 17:13.
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat