Ämne: NHL 13/14
Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-06, 19:13   #313
Zzz
 
Zzzs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 60
Sharp$: 1740

ALLT OCH INGET! AVSLUTAD
Stats: 116 - 140 - 1
ROI: 111.82%
Vinstprocent: 45.31%

Standard

I natt tror jag på målsnåla matcher.

Rangers - Pittsburgh
Förhoppningsvis så blir det Lundqvist mot Fleury i målet. Förväntar mig att Pens för spelet och inte låter Rangers svaga offensiv skapa mer än en handfull farliga chanser.
Rangers har kommit igång lite på slutet efter den bedrövliga inledningen men tror fortfarande att dom inte ska ha alltför mkt att sätta emot Pens i denna matchup! Nash är fortfarande borta så Rangers offensiv blir inte direkt bättre av det heller...
4-1


Chicago - Jets
Crawford mot Pavelec? Hoppas på det. Tror på en tight tillställning. Chicago gjorde en hyffsat svag insats senast på hemmaplan där man inte kunde få in pucken och förlorade mot Flames. Tror på liknande matchbild här som i Rangers match, där Chicago kommer föra matchen och förhoppningsvis har dom svårt att få in pucken idag med. Tror ändå Chicago kommer lösa detta till slut och vinner med 2-1!


Colorado - Nashville
Varlamov är confirmed, frågan är vem som står i Nashville? Hutton?
Känns jämnare än oddsen säger. Tror på väldigt målsnålt och skulle inte förvånna mig om Nashville vinner detta. 2.6 ML Nashville kan vara något? 2-3 Nashville efter straffar kanske?


Ducks - Coyotes
Hiller mot Smith?
Enda matchen jag känner det finns en relativt stor risk för att den går över 5.5 linan. Smith har ju varit galet bra i några av Coyotes senaste matcher och man kan bara hoppas han fortsätter så. Men även han måste ha en dålig match någon gång så finns risk att det blir här.

Kan inte påstå att jag varit jätteimponerad av Ducks i de matcher jag sett dom spela men dom har alltid på något sett gjort jobbet och vunnit matcher och samma sak tror jag blir fallet i nattens match. Tror att Ducks tar det med 4-2... Kanske Coyotes ML trots allt, Smith kanske fortsätter storspela? 2.37 kan funka hmmm.


Pens -1.5 till 3.3 och U22.5 mål totalt till 1.8 (Båda på pinnen) anser jag vara nattens bästa spel.


Hur tror ni det blir?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NiLu (+2)

Senast redigerad av Zzz den 2013-11-06 klockan 19:37.
Zzz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat