Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-08, 16:46   #20
comprende
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Atletico Madrid känns ju klart spelbart när det är odds en bit över 2ggr. Fanns faktiskt till 2,30 hos Tipco inatt när jag gjorde en spelrajd, nu nere i 2,1-2,2 hos de flesta.

Jag vill höra med er om en match jag fastnat för i Argentina. Det är Racing Club-Godoy Cruz som spel på bortavinst lockar mig. Efter en snabbkoll i tabell, from hemma/borta osv så vill jag tro att värde finns på Godoy till odds över 3ggr(bet365, nordicb, betfair bla).
Dnb finns till 2,20.

Racing blandar o ger, inget direkt hemmafacit(3-1-2) att skrämmas med medans Godoy vunnit 2 av 5 borta matcher(2-1-2) så här långt, bla en match borta mot ett annat topplag Argentinos Juniors.
Tabellen så här långt(omg12-13) säger att Godoy ligger tvåa medans Racing ligger på plats 15.
Formen talar kanske emot min idé för Godoy har förlorat de senaste 2 borta matcherna med 2-1, men Godoy har gjort mål i 4 av 5 borta matcher så ambitionen att försöka tycks ju finnas där.

Men som sagt vill gärna bolla denna vidare till expertisen som finns i massor. Nåt jag missat? Skador, avstängningar eller nåt annat så fram med det bara.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat