Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-07, 08:17   #1951
Galeocerdo cuvier

Galeocerdo cuviers avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Flyers tappar med 1 minut kvar till OT, och Bruins tappar med 2-3 minuter kvar till OT. När jag för en gångs skull sitter på ML så lyckas ingen av lagen vinna.

Intet nytt på östfronten.

Ogiltigt spel-ID: 1803078

Ogiltigt spel-ID: 1803076

Återbäring.

OT (Orkar inte skapa en gnälltråd): Tycker att det var ett felaktigt beslut att låsa min tråd. Inte någonstans anspelade jag på etnicitet, att medborgare i fattiga stater generellt sett är lägre utbildade än folk i I-länder kan knappast ses som något kontroversiellt att uttala sig om. Här talar vi om nationell tillhörighet/medborgarskap - inte om "ras" eller etnicitet.
Herregud varenda flickvän jag haft har varit arab eller latina. Tröttsamt med rasistkortet och Flashbackstämpeln när det enda jag diskuterade var de ekonomiska effekterna av invandringen, vilka är negativa - åtminstone i denna lågkonjunktur och med denna typ av invandring.
Om andra sedan började diskutera huruvida "negrer bara spelar trumma", radera deras inlägg då.
Sharps är ett superforum och jag uppskattar allt arbete som mods lägger ned, men det tenderar ofta att bli lite stasi-feeling ifrån mods håll. Åsiktscensur. Dessutom höll trådstarten högre kvalité än det mesta i off topic-sektionen.

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2013-11-07 klockan 09:07.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat