tunt idag som det brukar vara på fredagar:
hittat några spel som jag tycker är värda att satsa på!
Ogiltigt spel-ID: 1804786
Ett mycket bra odds på två lag som inte gå så bra! Leta runt och hittade lite fina detaljer som talar för detta spelet. Malagas bästa offensiva krafter Roque Santa Cruz och El Hamdaoui saknas på grund av skador, vilket jag tror man får svårt att göra mål. Malaga har inte heller vunnit en enda match på bortaplan denna säsongen och lär inte göra det när de två bästa i laget är skadade.
Granada har hela truppen med ikväll förutom avstängde Nyom och det verkar som man är på gång i laget och med rätt motivation så ska man vinna denna matchen. Gångerna lagen har möts så har alltid hemmalaget gått vinnande ur striden.
Ogiltigt spel-ID: 1804789
Dagens andra och sista spel är hattmötet mellan Hannover och Eintracht Braunschweig. Kan ej så mycket om dessa lagen, bara att jag har sett Hannover live en gång på Olympia när man möte Helsingborg. Man har haft det tungt i Hannover de sista matcherna så nu är det dags att vinna mot bottenlaget i serien. På Hemmaarenan är Hannover starka och har vunnit de tre senaste matcherna här. Eintracht gjorde en bra bortamatch senaste och man förlorade bara med 2-1 mot Borussia Dortmund.
Brukar bli mycket mål i derbyn och de senaste 6 mötena lagen emellan så har det minst blivit 2.5 mål. Spelet känns väldigt bra på förhand