Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-11, 00:11   #9
varulv

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6360
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Flera startsnabba i bronsfinalen. Hade Västerbo Highflyer inte haft en och en halv månads uppehåll så tror jag den inte gett upp dödens till Laurier Dag gratis. Får se va Redén säger om formen, har ju redan vunnit en bronsdivision o står ju väldigt bra inne i loppet. Kan bli en väldigt tuff väg för Berghs förmodade streckfavorit.
Tror som du att det kommer bli väldigt jobbigt för Bergharn.. Ang startsnabba, KLM släpper, Zjanti släpper. Den enda jag ser som kan lugga Prey på ledningen är Call me hanover, tveksam om den plockar längden på Prey från start dock. Får gå igenom arkiven under veckan.

Off topic: Plockar ut Bearhawaii på onsdag i lopp 13, första starten i min ägo. Det jag vill säga med detta är: att hästen har grym kapacitet det vet ni, att han hoppar mest hela tiden, vet ni också. Det Erik kommer att göra med hästen framåt i loppen är att försöka bygga den för framtiden, han måste få tid på sig att mogna och vi har kommit överens om att resultaten i detta läget är totalt ointressant. Med det inte sagt att han inte kan vinna, för det kan han. Men räkna inte med tok offensiva styrningar. Det enda viktiga är att hästen lär sig att fungera i lopp.
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat