Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-12, 23:26   #33
Helge

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Ids inte starta en egen tråd men nu när en ny omgång är pågång:

Hur ska man orka komma igen och spela V75?

Läser om ombuden som lämnar in drösvis likadana system, uppenbarligen med miljonpotential...

TALA OM ROBOTSPEL ("LOBOT-SPEL"?)

Kul omgång i Halmstad i lördags?

INGEN favorit vann och ändå bara 670000 i utd

Därför att...

ett ombud lämnat in sitt andelssspel 23,9 ggr...

Utdelningen hade varit ca 3,5 ggr större om de bara lämnat ett... dvs ca 2,5 miljoner (inte orkat räkna så noga utan bara överslag på siffror jag hört).

Löjligt med dessa massystem när potentialen är miljonutdelningar, drömmen om miljoner är just bara en dröm med detta agerande... 239 st andelar... jaja grattis...

Bra "nyheter/reklam" ?

Delad glädje är delad glädje men inte för övriga, "drabbade" spelare.. V75 är ett mardrömsspel nuförtiden, såna nötter det finns...

Vet inte om jag orkar vara så cynisk som det krävs för att se något "gott" i detta beteende, som någon facebookkommentator sa:

citat:
"De där 100 000 kronorna har spelmissbrukarna snart gett tillbaka till butiken och Svenska Spel, och ett par av dem blir så speedade av vinsten att de kommer gambla bort hus och liv, så jag säger inte grattis. Inte för fem öre."

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle17814153.ab

Ja, att just DET anddelsystemet sålde så bra.. attans!

Sluta gnäll! Gnälls ta mig för allt. Nu kom det till godo för massa andelsspelare..i Sverige.. ska du gråta för det med?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
muumiin (+10), varulv (+20), Klanke (+10), bokis29 (+10), alle (+20)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat