Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-13, 01:32   #3
varulv

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6360
Standard

Avd 2. Global Oasis första häst i kraft av förmodad ledning. Har följt Rugiada i hennes samtliga starter här i Sverige, förra starten var hon på linje med Demi de veluwe och gjorde ett bra lopp. Hon blir bättre och bättre för varje start, hade hon haft ett vettigt spår hade jag spikat henne direkt! Passa även Crosstalk och RK princess.

Avd3. Har varit en lång säsong för de flesta av dessa hästar. Brukar bli stora svängningar på hösten. Känns som det kommer att skrälla i detta lopp, KAN HA kanske.. jag målar på hårt.

Avd4. Lotuscherie om hon går felfritt och kommer till spets. Tror dock det både finns stor galopprisk och inte alls säker på att Erik hittar ledningen. Sto lopp..suck! Engla Håleryd ser ut att bli lite bortglömd.

Avd5. Denim Boko på medel och förväntad mindre torr bana..... SYYYYYYN! Ragata är klar första häst!

Avd6. Tar fram en tärning och rullar några gånger så ser jag vilka nummer som kommer......

Avd7. Har hård feeling för Amiralen! Mött kulltoppen hela tiden, går ner i klass. Han är jätte intressant som tänkbar spik. Queasy över lång? Jag är inte alls övertygad..

Avd8. 5-6 st som kan vinna, Ruhuna som storfav efter sjukdom, inte startat sen kriteriet... Fattar inte hur folk tänker..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Zniper (+5)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat