Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-16, 00:50   #137
Pilkast

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jocklon Visa inlägg
Verkar ju helt sjukt att man inte får tillbaka insatsen från Unibet om hästen blir struken??? stämmer detta verkligen? jag har lirat mååååånga ggr hos Unibet och har aldrig märkt av det, men det kan hända att ingen häst som jag lirat på har blivit struken. Hade ju blivit skogstokig om man blev drabbad av detta... i vissa fall lägger man ju flera laxar kanske.. verkar ju galet dåligt isf

Nej, ju mer jag tänker på detta så kan det INTE stämma - är ju sjukt dålig "goodwill" och/eller spelvärnande... Detta vill jag se bevis på innan jag tror på det... Måste vara någon missuppfattning - det enda jag kan tänka på och som jag ALLTID varnat alla för, är att Unibet INTE betalar tillbaks eller voidar ett spel om båda dina kusar, i en H2H, hamnar utanför prispengarna - även om DIN häst är före den andre i mål... DETTA är en orsak till att Unibet oftast har högre odds på H2H än konkkurenterna...

Säg att DIN häst är femtio meter före den andre hästen, som du spelat emot i en H2H, men ändock utanför prispengarna - då förlorar du dina pengar... Logiskt? KNAPPAST!

Säg att just DIN häst gjort ett kanonlopp efter galopp eller i dödens i hårt tempo och inkommer på placeringen just utanför prispengarna (oftast som sjundeplacerad) och den du spelat emot bara är totalt värdelös och/eller galopperar (något du korrekt analyserat fram) och blir åtta eller sämre i mål, långt bakom din kuse - är det då rätt att du inte får din vinst??? Det blir då void i ovanstående exempel vilket jag anser är totalt fel upplägg...

Men, man spelar ju med detta i bakhuvudet...

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat