Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-16, 12:17   #201
Migge

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Vet inte om du är humorfri eller inte följt med i Trav365 8 (!) artiklar om inslaget.

"Målarn" som gjorde systemet verkar vara en sköning och klart det är en bra affär att låta andra jobba om de har koll på bitarna.

Nu var det dock så att de helt lobotomerat vevade igenom 239 andelar vilket var 23,9 likadana system, uppenbarligen med miljonpotential (spik de två sista bla.

Jag finner det även lite kul att Jens Sjöden tar tillfället att "bevisa" att skrällrader är överspelade genom att peka på just denna omgång.

Mvh
Jodå, att Trav365 gör åtta artiklar om Målarn har inte heller jag missat men inser dock att det rör sig om reklam för ATG då dessa parter har ett samarbete ihop...inget jag bryr mig nämnvärt åt, vill man inte läsa deras smygreklam så står man över istället, så enkelt är det!

Ditt tankesätt verkar dock vara att du "skulle" få högre utdelning på förra veckans V75:a om inte ombudsspelen fanns...men vad jag vet (?) så hade du väl inga 7 rätt i lördags & hade därmed ingen chans på vinstpotten överhuvudtaget?!

Att få nästan 100.000:- per andel är iaf för mig inga småpengar & det hade varit välkommet i min hushållskassa oavsett om vinsten hade kommit ifrån ett ombudsspel, robotspel, eget spel eller om jag hade kopierat Laxdasens system!
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat