Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-17, 18:40   #135
Lillis

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ImHappyAgain Visa inlägg
Men du kan ju inte ta upp saker som skett i loppet som att det var en analys före loppet!

Tanken var ju knappast att hamna i en seg rygg och få gå i tredjespår så länge. Tanken var ju snabbt fram i dödens/överta ledningen när den väl gick. Tydligen litade hon inte på att hon skulle ta ner alla på upploppet idag och det var väl rätt analys från henne!
Men ditt j-la troll, såg du loppet.

Hon går 1400 kvar och när hon går så måste hon veta att hon får göra jobbet i tredje resten av loppet.

SEG RYGG Croon kör ju supersnyggt, glider ut och tar dödens och han gör det 2-300 meter. Han sitter ju i dödens innan kurvan. I det läget finns det inte på världskartan att Food Money blir nedsläppt och det ser nästan ut som att hon va helt medveten om det då hon bara surfar med för att sen 6-700 kvar gå till förnyat angrepp.

Mercedes visste helt klart vad hon hade att åka med.

Det jag menade var att precis så som loppet blev kört trodde jag också att det skulle bli kört. Det jag däremot helt hade missbedömt va hur bra hästen gick, därav försökte jag fälla den.

Hade loppet varit över 1640m istället hade jag nog varit mer sugen på att chansspik.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1)
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat