Mina spikförslag är:
Izara - tror Untersteiner Jr sitter i spets ganska omgående och sen är det förhoppningsvis slut.
Coldplay pellini - Samma visa Uhrberg träffar rätt från springspår och sitter i spets innan kurvan, spets & slut.
Som jag läser lopp1 så spetsar Johnny för att sedan släppa till Maharaja, örjan dämpar till 14 första tusen. Har man tur så kan Johnny utmana när luckan kommer, annars har man slösat ett par streck. Skulle Maharaja göra bort sig tror jag att Johnny väljer att köra i spets, då vill man nog ha med Noras Bean (2%!!!) och Vanessa du Ling på kupongen. Reven d'amour gillar jag skarpt men jag tror han körs passivt i årsdebuten, spring erom kommer inte till. Dansken på bricka ett är en liten luring som jag måste läsa på lite om.
Guld blir streckkrävande, om man nu inte tror på spets & slut för Finders Keepers, vilket jag inte gör. Tror att både Dust all over och Acclaim trycks av från start, vilket kan få lite solfjädereffekt in i första kurvan för FK. Access Tooma och Star Running är roliga drag lååångt ner i strecklistan.
Lopp4 är ett skitlopp som man plockar med så mycket man har råd med.
Silver vinner väl Åke alla dagar i veckan om bara Victory Love har lite av den form han visade förra våren, Ridgehead ska ju med och man kan ju inte plocka bort Tom Raider på 15%.
Avlutningen kommer det bli åka i. Med dårarna Daniel olsson och Klaus Kern på start kommer det gå undan. Här blir det till att måla.
Summa summarum:
Spikar - Coldplay Pellini & Izara
Ev. utgångar - Maharaja & Victory Love, Ridgehead Cahore
Heltäckt i lopp 4 & 7
Kan såklart ändras när man kollar det sisat i looparkiv etc.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|