Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-18, 11:49   #32
Gidde_Palema

Gidde_Palemas avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2383
Standard

V4 1: Tycker det här loppet är riktigt öppet. Varningar utfärdas för 7 Gordonia Dag och 9 Smash Express, båda med lopp i kroppen nu!

V4 2: Här tycker jag omgångens bäst drag finns, i 12 Cool Caviar. Han gick ruggigt starkt till slut senast och när First Lane och Cantab Sisu tävlar om vem som kan bromsa mest till slut så tror jag att Cool Caviar plockar ner samtliga. Värst emot är kanske 10 Mr Hello Man som ska gå barfota runt om idag som det verkar.

V4 3: Här tror jag att 7 Deckhand är bästa hästen. Hästen vann lätt från ledningen senast och nu med Johan Wiman i sulkyn (kört hästen två gånger och vunnit överlägset båda gångerna), så tror jag chansen är god! Tycker inte att Åsanna Hornline och Valetino Gowan är så märkvärdiga. Kan skrälla här om Deckhand kommer bort.

V4 4: I sista tror jag mest på 14 Amina Hornline. Hon var riktigt bra vid vinsten senast och är nog minst lika bra nu. Fiddelina Fighter räknas också tidigt, men ett litet minus för bakskor och att hästen har varit borta ett tag. 4 Bubbly är en fin häst som kan duga med en bra resa också
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat