Hmm inte vad jag vet. Alla Edgars titelfighter var ju ruggigt jämna och man kan diskutera huruvida han förtjänade vinsten mot Penn eller drawet mot Maynard, men tror inte det var split decision där.
Om vi ska backtracka lite och kolla var det fanns värde vill jag hävda följande:
Elliot vs Baugatinov - 2,35-2,6 - Ett korrekt odds borde vara Baugatinov som lätt favorit, kanske runt 1,7-1,9
Hendricks vs GSP - 3,0-3,4 - Antar att det här är ett pick em med fördel GSP
Lawler vs Rory - 4,4 - Hävdar att Rory bör vara favorit men absolut inte sa stor som han var den här galan. Kanske 1,7-1,9 pa Rory är riktigt?
Woodley vs Koscheck - Helt omöjligt att säga ngt om den här matchen, den var över för snabbt. - Antar att det korrekta helt enkelt varit att inte betta den alls.
Rashad vs Sonnen - 1,5-1,57 - Efter Rashads usla insats mot Lil Nog var oddset pa honom pa tok för högt i den här fighten. Han dominerade Sonnen exakt överallt och jag tror att ett odds kring 1,1-1,2 pa honom hade varit nagorlunda korrekt.
Vad tror ni, är jag nagorlunda rätt ute i mina oddsvärderingar?
|