Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-18, 15:51   #56
Boone
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard


Sharps kan nu i samarbete med ComeOn! presentera en exklusiv insättningsbonus för alla nya kunder på 125% upp till 3000 kr!

ComeOn! fortsätter att växa som spelbolag och har på senare tiden börjat erbjuda spel på ännu fler marknader. Med sin lättnavigerade sida är det lätt att både spela i förväg och LIVE. Deras återbetalningsprocent lämnar mer att önska, men de är lite flexiblare med limiteringar än övriga konkurrenter med liknande insättningsbonusar.

Sharps exklusiva bonuserbjudande gäller tills vidare, men det kan komma att upphöra med omedelbar verkan så passa på att registrera dig nu, om inte annat för att kunna åtnjuta lite lättförtjänade bonuspengar. Omsättningskraven på bonusen är 3x insättning + bonus och måste omsättas på spel över 1.70 i odds.

Allt du behöver göra är att för att ta del av erbjudandet registrera dig via Sharps ComeOn!-länk genom att exempelvis klicka på loggan nedan:

__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat