Visa ett inlägg
Gammal 2013-11-18, 20:47   #14
Boone
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Menar hur ni ser på Comeons syn på Sharps medlemmar, de anser ju bevisligen att Sharps medlemmar är en lönsam gruppering att marknadsföra sig mot. R&K brukar få sådana specialerbjudanden hos div. bolag till sina läsare.

Visst är det bra med en härlig extrabonus till läsarna här, men synd att synen på forumet blivit sådan.

Inte skojarbolag på så sätt att de blåser folk, utan mer att de har bland de sämsta oddsen på marknaden och är inriktade på folk som inte kan någonting om betting.
ComeOn ser väl på Sharps medlemmar precis som alla andra spelbolag gör. De försöker etablera sig på marknaden och försöker locka till sig spelare genom höga insättningsbonusar eftersom de inte kan konkurrera med odds mot Pinnacle/Asien.

Det finns 3 typer av spelare som ComeOn lockar till sig med denna typen av exklusiva erbjudanden från Sharps:

1. De som bonushorar och på så sätt ofta medvetet förlorar sitt insatta belopp på ComeOn.
2. De som omsätter bonusen och därefter plockar ut alla sina pengar.
3. De som använder spelbolaget som vanligt.

ComeOn är mycket väl medvetna om att Sharps spelare är bättre än de som kommer in från tv-reklamen, men de hoppas att tillräckligt många av typ-3 spelarna finns kvar när spelarna från de första två grupperna har lämnat sidan.

Är det så konstigt?
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat