Citat:
Ursprungligen postat av Grogg12
Vad skriver han? för oss som inte har twitter!
|
Anders Svanstedt @anderssvanstedt 20h
Berit Palema: Tränar bra. Första barfota RO, ska vara det då..........
Svara Retweeta Favoritmarkera Mer Visa
Adamo: Debut efter vila senast, fin då, bättre nu. Inte het endå. Pengar är vi nöjda
Cosmos Limburgia: Fel distans senast plus hovarna tog slut... Tränat bra efter, formen?? Skor RO. Rycktussar
Unique Gowan: Toppform, slapp äntligen otur senast. Startsnabb. Bra för klassen.
Anders Svanstedt @anderssvanstedt 21h
Arne Anka: Mitt fel att galopp senast, fin efter. Ganska startsnabb ändå viss galopprisk. Bästa chansen av våra. Bra häst. Snabb häst.
Serrez Dream: Slapp senast, kan bätter, "giddeintervaller" på han oxå. Slår inte mina andra, är inte helt oduglig i ljusa studer.
Ready For More: Skitspår, galopprisk, ingen ledning. Bästa hästen av mina om felfri.
Shepard: Toppform. Levererar alltid fina upplopp. Passivt körd senaste 4 åren, troligtvis offensiv nu. Risk för bakskor (kolla info)
Javier Palema: Blixtrade till näst senast... Testar "giddeintervaller" nu, kan mycket om han vill (vill oftast inte). Samma utrustning
Mick Jägers: Toppform. Snällt lopp senast, kommer få chansen nu... Tål tufft lopp men som bäst på rulle... Optimal balans
Burning LineGral: Tränat bra 3 månader, snabbast 22/2000m. Aldrig varit träningslejon. Aldrig varit borta så länge. Inte på topp Barfota RO
Trond Teemer: Snabbjobb på 23/2000m förra veckan på bra sätt. Klok o lugn häst så spåret går bra.. Svårbedömd för mig oxå. Plats är vi nöjda
Nu kommer en lång radda med info hästar som startar på Axevalla imorgon från Team Svanstedt. Plugga på så kanske ni hittar "sedelpressen"